tirsdag 18. mars 2014

Bolig Pluss-tipset!

Line med bloggen Har en drøm, har skrevet dette tøffe DIY-innlegget. Hun er finalist til Årets mest inspirerende blogginnlegg.

Hvis du vil stemme på Lines innlegg er alt du trenger å gjøre å klikke "Liker" i slutten av innlegget!

Du kan også skrive i en kommentar at du ønsker å stemme på Line! :-)

Bolig Pluss-tipset!

I denne månedens Bolig Pluss, er mitt DIY tips avbildet over en hel side:)
Det er stas!! Min tøffe hylle med lærbelteoppheng:)
Er den ikke litt kul da?

 (jooo, har vist den før, men gjør det igjen likevel jeg, hoho).




Enkelt og greit - skift ut de vanlige hylleknektene med skinnbelter!

1 kommentar:

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...