torsdag 11. september 2014

Høstfavoritter

Høsten nærmer seg og med den tid til å trekke inn og gjøre det koselig rundt seg. Det er masse fint i butikkene nå! Jeg har tatt meg en runde og her er noen av favorittene mine akkurat nå!

  

Lene Bjerre har akkurat fått ny høstkatalog og her var det masse fint. Se bare disse lekre tingene!
Se resten av katalogen HER!

Kylie taklampe, rosegold liten   Saltlykt, liten
Lykkelig på Haver har et stort utvalg av kvalitetsting som er nøye utvalgt. Her fant jeg:Trendy kobber pendel taklampe 30 cm i diameter og fine saltlykter fra Sirocco. Se mer i nettbutikken deres HER!



Majas Cottage har kjempefine lykter til høstmørket. En stor del av inntekten går til Kreftforeningen for barn. Så langt i 2014 har de gitt hele 210.000 kr. og mer skal det bli!

  

LandRomAntikk har de søteste retrokjolene. Og mye annet fint av interiør og tilbehør. Se mer HER!



Visit Me har spesialisert seg på eksklusive designmøbler og interiør fra bl.a. Sør Afrika og har mye fint som man ikke får andre steder. Blant annet flott benk og puff med patchwork laget av kuskinn.
Kubbelys, feather   Kubbelys, moose
Drømmeverden, som har butikk i Åmot har også nettbutikk med stort utvalg, blant annet disse tøffe kubbelysene. Se mer HER!

2 kommentarer:

  1. danke für die schönen inspirationen!!!!! liebe grüße von angie

    SvarSlett
  2. De lyktene fra Majas cottage var bare så fine :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...