torsdag 20. august 2015

6 enkle måter å fornye interiøret!


Det er alltid hyggelig å fornye seg litt, og ofte er det ikke mye som skal til!

I dag deler jeg 6 gode tips, inspirert av Ellos som har mye fint til gode priser.
Reklame


1. Nytt soverom på 123
En enkel måte å fornye soverommet på er ved å male en vegg. Kalkmaling er en av favorittene mine, ett  enkelt strøk og det tørker fort. Jeg liker særlig godt Pure and Original, som jeg har brukt på mange vegger.
Det er også godt av og til å ta ut alt, få luftet puter, dyner og diverse, da føles det som et helt nytt rom.
Litt nytt sengetøy eller noen nye puter gjør også underverker. Sengesett Candice i vasket lin kr. 799,-, Sort vegglampe Oxford kr. 899,-, pute i sort hvit print kr. 349,-.



2. Litt nytt til stua
Av og til kan det være nok å bare flytte rundt på møblene i stua eller lage en ny billedvegg. En ny hylle eller reol kan også gi stor forandring. I en reol med åpne hyller kan man lage et fint stilleben med ting man liker og har lyst til å ha stående fremme. Det er enkelt å bytte ut tingene etter humør og årstid. Vogn med hyller East 2.499,-. Poster med hus kr. 375,-.



3. En lampe kan gjøre et helt rom!
Jeg elsker lamper! Og særlig pyntelamper som ikke har noen særlig funksjon utenom å se fin ut! Ikke si det til noen, men jeg har faktisk lamper som ikke fungerer, som jeg har satt opp bare fordi jeg synes de er fine! :-)
Gull-lampe til venstre 599,-. Kobber trådlampe kr. 1.199,-Kopper taklampe blank kr. 599,-.
Ellos har masse fine lamper til veldig gode priser. Se flere lamper HER.



4. Nye puter blir aldri feil
En av de enkleste måtene å fornye interiøret på må være med nye puter. Nå i høst er det flott å bruke litt mørkere farger, som disse i dype edelstensfarger, de skaper en deilig lun høstfeeling. Se mange flere puter HER. Du kan også lage fine putetrekk av klær du ikke bruker lenger.



5. Nytt teppe
Et nytt teppe kan også forandre et helt rom. Jeg har lenge hatt lyst på et Beni Ourain teppe, men nærmere 10.000,- for et teppe synes jeg er dyrt. Men se på dette! Det koster bare 1.499,-!



6. Nytt sidebord
Et sidebord kan brukes til mye forskjellig. Fint med lamper og pynt ved siden av sofaen. Det er flott i et hjørne med planter på og to stk ved siden av hverandre er fine i stedet for et stort sofabord. Bordene i metall heter George og koster 599,- per stk, bordene med marmor til heter Stone og koster 999,-.

Du kan også lage et flott sidebord av bøker du ikke bruker lenger. Lag en kube i ønsket høyde. Legg bøkene med ryggen inn mot midten, da får du en flott effekt. Som topp kan du bruke en glassplate eller lignende.

Klikk HER for å se mer.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...