mandag 31. august 2015

Vinn 2 gavekort på 1000 kroner til Desenio!

Sponset innlegg

Desenio har et stort utvalg av flotte plakater. Moderne grafiske bilder med tekst, botanikk, mote, verdenskart, fotoprint, kjøkkenbilder, plakater med urter og mye mer. Desenio ble startet i 2010 av Martin og Helena, som begge har en en stor lidenskap for design, interiør og kunst. De lager mange av designene selv og har også kunst og fotografier fra kunstnere rundt om i Verden. 

De gir nå bort to gavekort på 1000 kroner hver!                                            

Gavekortet kan brukes til hva du vil i nettbutikken deres! Klikk HER for å se mer!

Konkurransereglene er enkle:
  • Alt du trenger å gjøre er å like eller kommentere dette innlegget, da er du med!

Det er ikke et krav for å være med, men skriv gjerne navnet på en venn du tror kan ha lyst til å vinne sammen med deg! Blir du trukket ut vinner dere et gavekort på 1000 kroner hver. 

Trekning 1. oktober!

Konkurransen arrangeres i samarbeid med Vakre Hjem og Interiør. Klikk HER for å doble vinnersjansene dine!

Desenio har også mange gode forslag til hvordan man kan sette bilder sammen på en fin måte. Se mer HER.




21 kommentarer:

  1. Det hadde vært kjempe kjekt å vinne gavekort for å kjøpe plakater til det nye hjemmet vårt😊

    SvarSlett
  2. Så masse fint! Jeg vil gjerne prøve lykken :) Klem

    SvarSlett
  3. Så flotte plakater! Hadde vært kjempegøy å vinne! Tar med med søster og venninne Victoria på loddet også:)

    SvarSlett
  4. Masse fint! Prøver lykken, og tar med meg min fine mamma på loddet :)

    SvarSlett
  5. Mye fint! jeg og søsteren min vil også prøve lykken:)

    SvarSlett
  6. Ville bli fint å vinne gavekort til noen så fine ting

    SvarSlett
  7. Har nettopp oppdaget Desenio takket være søstera mi, de har mye jeg ønsker meg. Prøver lykken sammen med May-Britt 😊

    SvarSlett
  8. Her vil jeg faktisk være med:) har bare hvite vegger uten noe på så trenger seriøst noen stilige bilder på veggen:))) Btw eeeelsker at du la ut masse om hvordan henge opp bilder slik det faktisk blir fint:)

    SvarSlett
  9. Takk for gode tips! Har bodd her i 6 år, og enda ikke hengt noe opp, kan ikke bestemme meg for hva..😊

    SvarSlett
  10. Takk for gode tips. Blir gjerne med i giveawayen. Min venninne Hege vil også gjerne bli med ;-)

    SvarSlett
  11. Hadde vært kjempe gøy å vinne sammen med min aller bestevenn som dessverre bor altfor langt unna meg – California. Vi begge er studenter og har fått oss ny leilighet, og det hadde vært så utrolig gøy å vinne litt nytt stæsj!

    SvarSlett
  12. Olalaa!! Skal sannsynligvis i gang med renovering av et helt hus snart, de beef cuts posterene var perfekt til kjøkkenet 😍

    SvarSlett
  13. Et gavekort fra en så flott butikk ville vært supert. :) Håper på vinnerlykke! <3

    SvarSlett
  14. Åh det hadde vært koselig nå som vi skal bygge på huset og nyinnrede 😆

    SvarSlett
  15. Åh det hadde vært koselig nå som vi skal bygge på huset og nyinnrede 😆

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...